Virkat!



Virkat armband i ståltråd: (Översta armbandet) 50:-

Namnarmband text Hanna Clara: Det beställer du med det namn du vill 50:-

Pärlarmband: 50:-

Peacearmband:( Överst på översta bilden ) 50:-




irkad söt sköldpadda 50:- + frakt




virkad svamp: 50:-



Muffifix: 50:- ( den behövde ett namn och jag tyckte att muffifix passade bra)




Virkad figur med en tårta: Figur 60:- ( ca 2 dm hög) tårta 50:-



Nyckelringshjärtan 40:- /st



Handledsvärmare virkade: 50:-




stickade Handledsvärmare: 50:-




virkade handledsvärmare med rosa ros: 50:-





Virkade vantar: ( dålig bild, om ni är intresserade av bättre kan jag fixa det) 60:-




Ett litet påbörjat arbete




Jag (Hanna) har fått en beställning på en mössa av Gustav Lindström. Han har själ fixat garnerna och jag har lovat att virkat ihop en mössa efter hans önskemål. Jag hoppas att han bli nöjd. Han ska får den på måndag och han fyller hela 16år på sändag så det bli en liten födelsedagspresent som han måste betala för!
Om ni vill beställa en mössa kan jag fixa det. Jag gör även åremössor av milanogarn och har just nu en röd färdig som det bara är att köpa! (kommer bild senare)


Ha det bra!
Nu dra vi till idre tillsammans. Mvh Hanna och Malva

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!



Jag är intresserad av de armbanden där man kan skriva eget på. Har ni fler bilder på dem?



Svara till min mejl (har ej blogg).



Mvh. Josefine

2010-04-14 @ 15:55:23
Postat av: Denielle

Hej! Jag är intresserad av armbanden med namn på. hör av dig till min mail!

Hälsningar
Denielle

2013-02-12 @ 02:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0